Google+ Followers

donderdag 22 augustus 2013

Happy friday

Happy friday of mag het ook een gewone vrijdag worden? Hoe dan ook het is weer vrijdag en voor de meesten van ons betekent dat weekend! 
Net als de meeste crea's doe ik van alles door elkaar maar het weekend wordt bewaard voor een specifiek project. Mijn omslagdoek!

Heb al aardig wat gehaakt maar moet nog heel veel.

De doos heb ik weer uit de kast gehaald en de kleuren stralen me tegemoet. Genoeg te doen dus.
Door de week af en toe een amigurumi. Zo komt alles toch weer af.

Prachtig en gratis patroon van drops design.

Happy friday!

2 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel aparte omslagdoek en wat een vrolijke kleuren! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel marga. Vrolijk zo he? Op een of andere manier doe ik toch steeds iets anders. Vooral nu de herfst in de buurt komt denk ik aan omslagdekens en dikke sjaals. Maar hij komt af en ik laat hem hier zeker zien. :-)
      Groetjes winneke

      Verwijderen