Google+ Followers

vrijdag 30 augustus 2013

mijn creatieve kater

Bij zo'n lege wc rol moet ik toch altijd even zuchten. Nooit zin om die kelder weer in te gaan om een nieuwe rol te pakken. Iemand was me voor geweest zag ik. Iemand die het geweldig leuk vindt om alles wat in plastic zit eens goed onder handen te nemen. Ik had de kelderdeur open laten staan ...  Oeps!

Dit trof ik aan




Tja ik moest er toch wel om lachen en heb vrolijk deze rol opgehangen



Tja wie is er nou creatiever: mijn kat of ik?

Ik besloot het er niet bij te laten zitten en haakte deze treinsjaal

Het patroon vond ik onder de bestanden van de Dutch Crochet groep op facebook en het Bianca garen kocht ik bij de Wibra. Gehaakt met haaknaald 4.5. Kijk dat doet mijn kater me dan weer niet na!

Verder haakte ik deze week nog een klein beertje voor de beer van mijn achterneefje.

Zonder armpjes en beentjes zou het ook nog een gelukspoppetje kunnen worden maar ik besloot toch door te haken en uiteindelijk werd het beertje zo






Daar zal beer blij mee zijn!

Normaal zit dit beertje in een luchtballon dus heb hem nu maar even in een glazen schaaltje gezet. Anders toch wel wennen natuurlijk voor zo'n kleine beer.




Het patroon van dit beertje komt uit het boekje Superlieve figuurtjes zelf haken van Ana Paula Rimoli. Ontzettend leuk boekje! Mocht je het aan willen schaffen kijk dan eens bij boekenvoordeel. Daar heb ik het voor een leuk prijsje vandaan gehaald.

Lieve mensen een heel fijn weekend gewenst!

veel liefs en tot Pinoozzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten