Google+ Followers

donderdag 22 augustus 2013

Mijn eerste blogbericht

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10404639/?claim=jyfk6p8s6gy">Follow my blog with Bloglovin</a>
 
Doe ik het of doe ik het niet. Nou ik doe het natuurlijk. Beleef zelf zoveel plezier aan blogs van anderen dat ik niet achter kan blijven. 

Pino is een bijnaam van vroeger uit. Ik vond het geweldig om te timmeren en een buurjongen noemde me al snel timmerpino. Het ging om simpelweg spijkers in een muur timmeren maar dat was toen zoooo leuk! Pino is natuurlijk niet mijn echte naam maar dat mag de pret niet deren toch?  de zzz staat voor de tijden dat ik moet rusten vanwege mijn gezondheid en die extra "o" is een mooi tussenvoegsel. 

Mijn berichten zullen nooit echt lang zijn en vooral gaan over mijn liefde voor kleuren, creativiteit, met name haken en genieten van de natuur. Kortom het lijkt me leuk om mijn leven met jullie te delen en dan op z'n Pinoozzz natuurlijk. 





Dit schattige aapje komt uit het boekje Amigurumi & More en wenst jullie een hele fijne avond toe!

Tot Pinoozzz

11 opmerkingen:

  1. Oh kijk toch eens ik heb je blog gevonden.
    Wat leuk en veel succes.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed! Ik snap er zelf nog niet zoveel van moet ik eerlijk zeggen. Duurde even voor mij voordat ik zelf weer op mijn blog gearriveerd was haha. Ik geniet zelf altijd zo van alle blogs en creaties van iedereen dat ik mijn bijdrage ook graag wil leveren. Gezellig!

      Verwijderen
  2. Hoi welkom in de blogwereld. Een jaar geleden snapte ik er geen bal van hoe alles werkte maar al doende leert men. Suc6 ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Jojo. Ik heb nog een hoop uit te zoeken geloof ik. Komt vast goed inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DENK dat ik je gevonden heb :) Groetjes van Princess Pink ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja!!! Gevonden.
      Heel veel groetjes terug en fijn weekend! Xxx

      Verwijderen
  5. wat ontzettend leuk......welkom in blogland en lief dat je me ook volgt, nu pas reactie ben net van vakantieland terug
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Oh ik had het toch goed gedaan haha. Ik heb een reactie verwijderd omdat ik dacht dat ik iets niet goed deed. Pff moet nog even oefenen hoor.

      In ieder geval bedankt voor je reactie Jenneke en geniet nog lekker na van je vakantie. Heerlijk! Geniet van je blog en van die van anderen. Gezellig en vol inspiratie altijd.

      Fijne avond.

      Liefs,
      Winneke

      Verwijderen
  6. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich soms 'stuntelig' voelt op blogland....
    Ik bak er nog niet veel van, maar mijn berichten krijg ik in ieder geval gepubliceerd; da's al heel wat.
    Je maakt leuke dingen!!
    Lieve groet,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee hoor je bent niet de enige. Ben ook al blij als er wat op staat.

      Verwijderen