Google+ Followers

zondag 22 september 2013

Klaar is Cees

Al een tijdje lag Cees bijna klaar. Alleen de oortjes en de pootjes hoefden nog vast gehaakt te worden en waarom ik dat nu niet deed ... maar eindelijk is Cees de container kat klaar. Uit het boekje dierenhangers maken van Annemarie Arts.

Deze week een trein sjaal gehaakt voor een vriendin die deze week jarig is. Haakt heerlijk weg vooral met de Fenna. Gehaakt met haaknaald nr 6. Hopelijk vindt ze hem net zo leuk als ik.

Gisteren nog twee hele leuke boekjes gekocht. Het boekje schattige huisdieren haken ken ik al langer maar nu kon ik de verleiding niet weerstaan. Te leuk! Het andere boek kende ik nog niet. 75 bloemblokken om te haken. Super boek! Echt de moeite waard om te kopen. In ieder geval om te kijken. Een regelrechte aanrader! Erg blij mee. Als heerlijk om lekker in te bladeren en te genieten van al dat moois.

Fijne zondag avond lieve mensen en tot Pinoozzz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen