Google+ Followers

dinsdag 10 september 2013

Kringloop

Bij het wegbrengen van wat spulletjes kon ik het niet laten om zelf even rond te snuffelen in de kringloop winkel. Ik kwam geweldige kleedjes tegen en een super lief etensbak voor mijn katers. Deze prachtige spulletjes voor de prijs van 1.50 euro. De kleedjes worden zo lekker fris gewassen en dan eens bedenken wat ik ermee ga doen. Ze zijn zo mooi en ooit door iemand met veel liefde gemaakt denk ik. Ik haak zelf graag en wilde deze zelfgemaakte spullen graag een nieuw plekje geven. Kringloop ... love it!

1 opmerking:

  1. Leuk die gehaakte kleedjes, ik vind de laatste heel mooi, inderdaad met liefde ooit eens door iemand gehaakt.
    Je hebt dus aardig gescoord bij de kringloop!

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen